GÜÇLÜ AİLELER İÇİN SAĞLIKLI İLETİŞİM BULUŞMASI

GÜÇLÜ AİLELER İÇİN SAĞLIKLI İLETİŞİM BULUŞMASI
REKLAM ALANI
Yayınlama: 25.06.2026

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Çerkezköy Kızılpınar TEK Atölye’de “Aile İçi İletişim” konulu seminer düzenledi. Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz’ün verdiği eğitimde aile içi iletişimi güçlendirecek sağlıklı iletişim yollarının önemi vurgulandı.

AİLE İÇİ İLETİŞİMDE DOĞRU YÖNTEMLER

Büyükşehir Belediyesi, aile içi iletişimin güçlendirilmesi ve sağlıklı iletişim yöntemlerinin geliştirilmesi amacıyla eğitim çalışmalarını sürdürüyor. Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından verilen eğitim Kızılpınar TEK Atölye’de kadınlara yönelik gerçekleştirildi.

EMPATİ VE ETKİLİ İLETİŞİM VURGUSU

Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz, aile kültürü ve değerleri üzerinde durdu. Aile bireyleri arasındaki iletişimi güçlendirecek konulara değinen Öksüz, aile içi iletişimin toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun güçlenmesinde, empati kurma ve sorun çözme becerilerinin geliştirilmesinde önemli rol oynadığını ifade etti.

ÇATIŞMALARIN ÇÖZÜMÜNDE İLETİŞİMİN ROLÜ

Simge Nur Öksüz, aile içi iletişimde yaşanan çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülmesinin önemine dikkat çekti. Çocukların iletişim becerilerini büyük ölçüde ailelerinden öğrendiklerini belirten Öksüz, aile bireylerinin birlikte kaliteli zaman geçirmesinin aile bağlarını güçlendirdiğini ve sağlıklı iletişimin gelişmesine önemli katkı sağladığını belirtti.

REKLAM ALANI